BE A REBEL

Lancering BMW X2

Bij de lancering van hun nieuwe BMW X2 model wou BMW een nieuw concept naar buiten brengen. In tegenstelling tot andere BMW-modellen was deze auto ruwer, bewuster en rebelser. De lancering moest dat dus ook zijn.

Met dat doel voor ogen creëerden we een uniek concept: Be a rebel. Het bedrijfsevenement werd verspreid over twee avonden: één avond ging door bij de concessiehouder in Wijnegem, de tweede avond werd georganiseerd in Malle.

Planning is key

Een rebelse auto vraagt om een rebelse setting: the New York underground. Dankzij een waardevolle samenwerking met onze partners en leveranciers waanden we ons voor twee avonden in het ruige Brooklyn van de BMW-verkooppunten in Wijnegem en Malle. De grote skateramp in het midden van de concessie imponeerde meteen de 1.400 aanwezigen.

Om er zeker van te zijn dat de concessies gewoon geopend konden blijven voor en na het bedrijfsevenement was het belangrijk de unieke enscenering op tijd op te zetten en af te breken. Dankzij onze jarenlange ervaring konden we hiervoor een duidelijke en haalbare planning opmaken en was alles tijdig afgewerkt.

 

Een concept met een doelstelling

Om helemaal in de juiste sfeer te komen, werden alle details uit het concept verwerkt in de beleving. Van papieren kranten aan de muren tot street food, live skaters en breakdansers. Niets was te zot. Op die manier konden we het karakter van de BMW X2 volledig integreren in het thema van het bedrijfsevenement.

Door op voorhand na te denken over het doel van het bedrijfsevenement en alle details daarop af te stemmen, creëer je een sterke samenhang. Het doel van dit evenement kwam bij alle klanten duidelijk binnen en de reputatie van de BMW X2 is ondertussen ijzersterk.

Let’s connect

Jouw volgend bedrijfsfeest met Event Market organiseren? Dat kan! Contacteer ons en wij bespreken samen met jou de mogelijkheden.

1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder